Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt De OnlineCarstore gebruik van cookies, zoals beschreven in onze cookies policy. Door hiernaast op "Close" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website (bijvoorbeeld door op een link op deze website te klikken), gaat u akkoord met het plaatsen van cookies bij bezoek aan onze site.

close

Verzenden en verzendkosten

  • Bestellingen die op werkdagen voor 17:00  's middags zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog gedrukt en bij PostNL aangeboden voor verzending. Genoemde levertijd is een streven en wordt in de meeste gevallen gerealiseerd, maar geldt nimmer als fatale termijn.
  • Een overeenkomst kan worden ontbonden indien de levering langer duurt dan 30 dagen.
  • Leveringen vinden plaats op het afleveradres dat door de koper opgegeven is tijdens het bestelproces op de onlinecardstore.
  • Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd gaat het risico waar het deze producten betreft, over op de koper.
  • Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging bij MajesticAlly, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
  • De minimale bestelhoeveelheid per kaart is 6 stuks. Dus u bestelt van 1 kaart (artikelnummer) altijd 6 stuks.
  • Het minimale bestelbedrag is € 63,- per order. U bestelt dus minimaal 42 kaarten (7 maal 6 kaarten).
  • Bij bestellingen van 7 of meer titels (dus 7 maal 6 is 42 kaarten), worden geen verzendkosten berekend. De verzending is dus altijd gratis.

Retourneren

Beschadigde, verkeerd, dubbel of te laat geleverde bestelling

Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd zijn, dan vragen wij u om binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen.

Retour sturen

U heeft uw bestelling altijd 14 dagen op zicht (herroepingrecht). In die periode kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren. Uw betaling wordt dan door ons binnen 30 dagen teruggestort. Als u uw bestelling in die periode wilt retourneren, dient u daarvoor eerst een retouraanvraag in te dienen via de mail of telefonisch. Voor een retourzending moet uw het  retourformulier ingevuld met de te retourneren artikelen naar ons toe te sturen. Indien uw aanvraag is gehonoreerd krijgt u per mail bericht. Deze mail is uw retourbewijs. U dient deze te printen en samen met het retourformulier met de bestelling mee retour sturen.

LET OP: zonder deze mail en een volledig ingevuld retourformulier kunnen wij uw retour NIET verwerken.

Klik hier voor het retourformulier

Kaarten met specifieke winkelinformatie en/of uw logo achter op de kaart kunnen niet terug genoemen worden.

Bij het retourneren ontvangt u in het postkantoor een verzendbewijs. Mocht het geretourneerde pakket zoek raken, is het via dat verzendbewijs voor ons mogelijk de retourzending op te sporen. Bewaar het goed, want zonder dat bewijs neemt MajesticAlly geen verantwoording op zich voor zoekgeraakte pakketten.

Kosten retourzending

We maken hierbij onderscheid in de reden tot retourzending:

  • Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, zijn de kosten van de retourzending voor uw rekening. Als u de retourzending niet of onvoldoende gefrankeerd retour stuurt, zullen wij die kosten verrekenen met het door ons terug te betalen bedrag.
  • Indien u uw bestelling wilt retourneren omdat hij beschadigd, verkeerd, dubbel of te laat geleverd is, komen de retourkosten uiteraard wel voor onze rekening. Wel verzoeken wij u nadrukkelijk om in dat geval binnen drie werkdagen contact met ons op te nemen.